GY.I.K.
Személyesen is át tudom venni a csomagomat?
Igen, személyesen is átveheted a csomagodat az alábbi időszakban: 2024.11.18. és 2024.12.23. között.
A rendelés leadása után visszaigazoló e-mailt küldünk, amely jelzi, hogy a csomagod elkészült és átvehető.
Átvétel helyszíne és időpontjai:
- Címünk: 1095 Budapest, Soroksári út 110-112.
- Átvételi időpontok: hétfőtől péntekig, 9:00 – 17:00
Fontos: Rendelésed 5 munkanapig őrizzük és helyben nem tudsz fizetni, csak kizárólag az előre történő bankkártyás fizetés lehetséges.
Mi az a minimum összeg, ami felett ingyenes a kiszállítás?
25.000 Ft felett ingyen biztosítjuk a kiszállítást.
Ki szállítja ki a csomagomat?
A DPD futárszolgálat szállítja ki a csomagjainkat házhoz, illetve az általad kiválasztott csomagpontokhoz.
Házhozszállítás DPD futárszolgálattal:
Csomagod átadjuk a DPD futárszolgálat részére, ők felveszik veled a kapcsolatot e-mailen, és kiszállítják a rendeléskor megadott címre.
A szállítás díja országszerte 2500 Ft, 25.000,-Ft rendelés felett az egész ország területén ingyenes.
Házhozszállítás Magyar Postával:
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db*.
A szállítás díja súlytól függő, 25.000,-Ft rendelés felett az egész ország területén, súlytól függetlenül ingyenes. Az általános szerződési feltételeket és a részletes szállítási információkat itt találod.
Rendelhetem csomagpontba is a termékeket?
Természetesen igen. Ha nem lenne otthon senki az átvétel időszakában, a legegyszerűbb átvételi mód a csomagpontos átvétel.
Átvétel DPD csomagponton:
Itt megtalálod a DPD csomagpontok pontos elhelyezkedését: https://www.dpd.com/hu/hu/pickup-csomagpont/csomagpont-kereso/
A szállítás díja 2000 Ft, 25.000,-Ft rendelés felett ingyenes.
Átvétel Magyar Posta csomagponton:
Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
A megrendelésed leadása részeként a ‘szállítás és fizetés’ résznél ki tudod választani, hogy milyen úton szeretnéd a kiszállítást igényelni.
Mikor érkezik ki a csomagom?
A megrendelések várható kiszállítási ideje a rendelés leadását követő munkanaptól számítva 2-5 munkanap. Emailben fog érkezni egy csomagkövető szám (tracking number) az általad választott futárszolgálattól, ezután pedig már hamarosan az otthonodba érkeznek a söreid, vagy átveheted az általad kiválasztott csomagpontból.
Tudok bankkártyával is fizetni?
Kizárólag csak bankkártyával tudod kifizetni a rendelésedet. Webshopunkban a SimplePay Online Fizetési Rendszert használjuk, melyet az OTP Mobil Kft. fejleszt és üzemeltet. A rendszer teljesen biztonságos, a részletes fizetési tájékoztatót itt találod.
Mi a teendőm, ha sérült a csomagom (összetört üveg vagy sérült doboz)?
Szerencsére ritkaság számba mennek az ilyen incidensek, viszont benne van a pakliban, hogy a kiszállítás alatt történik valami a csomaggal. Ilyen esetben kérünk, hogy a shop@fehernyul.hu címre küldj egy emailt a rendelésszámoddal, neveddel és egy csatolt fényképpel, ami bizonyítja a keletkezett kárt. Mi pedig minél hamarabb orvosolni fogjuk a problémát!
Szükséges regisztrálnom a rendeléshez?
Nem, regisztráció nélkül is rendelhetsz. Ehhez azonban néhány alapadatot, például a nevedet, címedet és telefonszámodat meg kell adnod, hogy kapcsolatba tudjunk lépni veled. Ha viszont regisztrálsz, a jövőbeli rendeléseid gyorsabbak és kényelmesebbek lesznek.
Mikor telefonálhatok a Nyúlnak?
Munkanapokon 09:00-16:30-ig szívesen fogadjuk a telefonhívásod a +36 304298667 telefonszámon, ha bármi kérdésed vagy kérésed lenne hozzánk. Javasoljuk, hogy emailt írj a shop@fehernyul.hu címre és serényen válaszolunk neked.
A hétvégén leadott rendelésem is aznap feldolgozásra kerül?
A hétvégét követő első munkanapon lesz feldolgozva a rendelésed.
Díszdobozokban érkeznek a sörcsomagok?
Alapvetően a sörcsomagjaink nem díszdobozban érkeznek, kivéve, ha az jelezve van a termékfotón, leírásban és a csomag tartalmában. Jellemzően az ünnepek alatt találsz olyan sörcsomag ajánlatokat, amik 2-es, 3-as, illetve 4-es díszdobozokban érkeznek.
Az ajándék jegyek hogyan jutnak el a megajándékozotthoz, esetleg ki is tudom nyomtatni őket?
A jegyvásárlás után csak vásárlás visszaigazoló e-mailt küldünk. Amennyiben szeretnél kinyomtatható jegyet kapni, írj nekünk az event@fehernyul.hu e-mail címre és csatoljuk a jegyeket PDF formátumban, amiket ki tudsz otthon nyomtatni és a kihagyott helyre akár a megajándékozott nevét is felírhatod. Ezt már rád bízzuk.
A taproom mikor van nyitva?
A Fehér Nyúl taproom átmenetileg zárva tart. Szétosztottuk a taproomunkat a kedves partnereink között, így jobban arra tudunk koncentrálni, hogy úton-útfélen bele tudj botlani egy Nyúlba. Ez viszont nem jelenti azt, hogy teljesen megváltunk a taproomtól és néhanapján ne tárnánk fel az Üreg titkait előttetek. Továbbra is szeretnénk, hogy a főzde életének részesei legyetek, ezért különleges alkalmakkor kinyitjuk a taproomot. Ezekről a későbbi eseményeinkről Facebook oldalunkon, Instagramunkon vagy hírlevelünkre feliratkozva tájékozódhatsz.
Hol tartjátok az Ízhiba Workshopot?
A Brew!Studio ad otthont az Ízhiba Workshopoknak, ami a Tűzoltó utca 22. szám alatt található, Budapesten. A jegyeket és ajándékjegyeket itt találod.
Hol tartjátok a főzdetúrát?
A főzdetúráknak a Fehér Nyúl sörfőzde ad otthont, ami a Soroksári út 110-112. alatt található meg, Budapesten. Előre kitűzött dátumokon vannak ezek az események megtartva, jegyeket és ajándékjegyeket itt találod.
Szerveztek csapatépítőket?
Csapatépítőiknek a Brew!Studio ad otthont. Részletekért kérünk írj emailt az event@fehernyul.hu email címre és megbeszéljük a részleteket.